Dotyczy zakładek: Zarząd Powiatu Gnieźnieńskiego oraz Starostwo Powiatowe w Gnieźnie
Nawiązując do zmiany przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie elektronizacji zamówień publicznych wdrożono Platformę Marketplanet e-Zamawiający, która od dnia 14.02.2019 r. będzie podstawowym narzędziem, które umożliwi Państwu składanie ofert na drodze elektronicznej. Oznacza to, możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Zespołu Wsparcia Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 18.00 pod nr tel. 22 576 87 90 lub oneplace@marketplanet.pl gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.
Wejście na platformę poprzez link:
https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl/
W celu wyświetlenia aktualnych postępowań należy wejść w zakładkę Aktualne, która znajduje się w menu po lewej stronie.